Reacties
Reacties 1 - 50 van 148
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Paula | Zuid Afrika is een prachtig land, het was leuk om… | 30 dec. '23 |
| Paula | Prachtig | 30 dec. '23 |
| Sietske. | Zo weer terug in ons kikker landje. heb genoten van… | 30 dec. '23 |
| Rianne en Hans | Welkom thuis. We hebben ook genoten. Zeker van de… | 29 dec. '23 |
| Denny | hahaha super dit! | 29 dec. '23 |
| Denny | Prachtig!!!! | 29 dec. '23 |
| Geartsje | Welkom terug, dank voor het "meereizen ". | 29 dec. '23 |
| Hans en Trien | Wow | 29 dec. '23 |
| Elly | Welkom thuis, we hebben weer heerlijk genoten. Mooi… | 29 dec. '23 |
| Els Krol | Bedankt voor het meegenieten. Wat hebben jullie veel… | 28 dec. '23 |
| Hans | Hilda en Frank, bedankt dat we weer konden meegenieten… | 28 dec. '23 |
| Klaas Ooms | Welkom thuis! | 28 dec. '23 |
| Els Krol | wauw! | 27 dec. '23 |
| Els Krol | nooit bang dat ze jullie zouden aanvallen? | 27 dec. '23 |
| Astrid | Indrukwekkend! | 27 dec. '23 |
| Ronald en Ageeth | Wat zijn jullie weer aan het genieten! Mooi hoor. | 27 dec. '23 |
| Han van Bijnen | Een Kerst om niet snel te vergeten. Jullie hebben… | 26 dec. '23 |
| Sietske. | Nog fijne dagen, mooie foto's. En veilige reis… | 26 dec. '23 |
| Geartsje | Geweldig wat moai. Goede terugreis 👄 | 25 dec. '23 |
| Ron | Wat een prachtige foto's weer. Fijne kerst gewenst! | 25 dec. '23 |
| Sipke en froukje | Wij wensen jullie ook een hele fijne kerst en we hebben… | 25 dec. '23 |
| Rianne en Hans | Fijne feestdagen jullie en nog zoveel mogelijk genieten | 25 dec. '23 |
| Klaas Ooms | Ziet er weer prachtig uit. Wat een mooie reis maken… | 25 dec. '23 |
| Elly | Prachtige foto’s, vooral helemaal verkikkerd op… | 25 dec. '23 |
| Mieke | Hier zijn geen woorden voor, wat een cadeau die prachtige… | 25 dec. '23 |
| Mieke | Gezellig zo samen | 25 dec. '23 |
| Mieke | Vreemde beesten | 25 dec. '23 |
| Mieke | Echt niet normaal | 25 dec. '23 |
| Mieke | Wat heeft een mens meer nodig? | 25 dec. '23 |
| Mieke | Met recht een wijze uil | 25 dec. '23 |
| Mieke | Kijkt je recht aan hè | 25 dec. '23 |
| Mieke | Allemachtig | 25 dec. '23 |
| Astrid | Ik lees nu pas al jullie verhalen. Geweldig allemaal!… | 23 dec. '23 |
| Paula | Mooi | 23 dec. '23 |
| Paula | Ze zijn indrukwekkend. Maar ook gevaarlijk! | 23 dec. '23 |
| Paula | Mooie foto's, fijne kerstdagen | 22 dec. '23 |
| Elly | Wat heerlijk om mee te kijken en mee te beleven. Prachtig,… | 21 dec. '23 |
| Eric Mackay | Tot nu toe heb ik niet gereageerd maar ik lees jullie… | 21 dec. '23 |
| Sietske. | Geweldig, groetjes uit een druiliger en winderig Balk. | 20 dec. '23 |
| Sietske. | Dat is oppassen. | 20 dec. '23 |
| Geartsje | Blijf genieten, nog fijne feestdagen gewenst. | 20 dec. '23 |
| Maarten & Marjolein | Wat een prachtige reis en foto’s! Geniet nog lekker… | 20 dec. '23 |
| Mieke | Wat een prachtige foto's en wat maak je veel… | 19 dec. '23 |
| Hans en Trien | Top foto's weer heel mooi | 19 dec. '23 |
| Els Krol | Ik geniet van jullie verhalen en heel prachtige foto's!… | 19 dec. '23 |
| Hans en Trien | Dit is het echte Afrika, wat prachtig(ik val in herhaling)… | 19 dec. '23 |
| Denny | Prachtig weer zeg... enjoy!!!! | 19 dec. '23 |
| Paula | Gelukkig maar Frank! :-) Ja prachtige omgeving hoor! | 18 dec. '23 |
| Frank en Hilda | Ik heb het volste vertrouwen in Hilda hoor! Het was… | 17 dec. '23 |
| Sietske. | Machtig en schitterende foto's | 17 dec. '23 |
1 2 3 Volgende »


- Paula: Zuid Afrika is een prachtig…
- Paula: Prachtig
- Sietske.: Zo weer terug in ons kikker…
- Rianne en Hans: Welkom thuis. We hebben ook…
- Denny: hahaha super dit!
Alle reacties »