Reacties
Reacties 101 - 150 van 152
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Mieke | Wat een prachtige belevenissen, hier word ik heel… | 23 mrt. '25 |
| Durk | Geniet van deze mooie wereld | 23 mrt. '25 |
| Durk | Weer een mooi avontuur en ook mooie foto geniet er… | 22 mrt. '25 |
| Hans en Trien | Wow geweldig😍en die rijsttafel😋 | 22 mrt. '25 |
| Carola | Prachtige foto's en zo te lezen erg mooie tijd.… | 22 mrt. '25 |
| Els Krol | Prachtige foto's. Wat veel mooie dieren bestaan… | 21 mrt. '25 |
| Els Krol | een lifter? | 21 mrt. '25 |
| Els Krol | O! die vogel ernaast! | 21 mrt. '25 |
| Els Krol | ik ben jaloers!!! | 21 mrt. '25 |
| Elly | Indrukwekkend en heerlijk relaxed zo te lezen. | 21 mrt. '25 |
| Sietske. | Dus vroeg uit de veren. Dat is de dag meenemen 😉… | 21 mrt. '25 |
| Maarten & Marjolein | GAAF! | 21 mrt. '25 |
| Frank en Hilda | Ik ben de spotter, Hilda de fotograaf. | 21 mrt. '25 |
| Mieke | Wat hebben jullie veel gezien in het wildpark. Geweldige… | 21 mrt. '25 |
| Ronald en Ageeth | Hele mooie foto's weer, fijne reis zo te lezen.… | 21 mrt. '25 |
| Denny | Prachtige foto's!!! | 21 mrt. '25 |
| Denny | Gelukkig heeft Frank ook een mooie camera ;-) | 21 mrt. '25 |
| Geartsje | Dit is echt genieten. Super | 21 mrt. '25 |
| Sietske. | Geweldig en mooie foto's, dus lekker warm, dan… | 20 mrt. '25 |
| Frank en Hilda | Wel hoor, héél groen zelfs. | 20 mrt. '25 |
| Frank en Hilda | Nee, maar deze zijn ook heel leuk. | 20 mrt. '25 |
| Frank en Hilda | Grappig hè? | 20 mrt. '25 |
| Dita | 😍 😍 | 20 mrt. '25 |
| John | Gave foto's hoor. Ik heb nog nooit een vogel… | 19 mrt. '25 |
| John | Van thuis meegenomen? | 19 mrt. '25 |
| John | Leuk om jullie avonturen weer te volgen, Frank en… | 19 mrt. '25 |
| Jansje | Wat een mooie omgeving en wat een mooie foto's,… | 19 mrt. '25 |
| Sipke en froukje | We genieten weer van de mooie verhalen en foto's… | 18 mrt. '25 |
| Geartsje | Wat lekker daar , wat hebben jullie het zwaar te verduren… | 18 mrt. '25 |
| Hans en Trien | Wow wat mooi daaro. GENIETEN😘 | 18 mrt. '25 |
| Els Krol | geen groen zo te zien | 18 mrt. '25 |
| Els Krol | indrukwekkend! | 18 mrt. '25 |
| Mieke | Heerlijk om te lezen en geniet maar in alle rust van… | 18 mrt. '25 |
| Durk | Weer een mooi avontuur maar wel warm zoo te horen… | 18 mrt. '25 |
| José | Wat een bijzondere reis toch weer en wat bijzonder… | 17 mrt. '25 |
| Ronald en Ageeth | Leuk, zo'n extra tussenstop. Ook ik ben erg benieuwd… | 17 mrt. '25 |
| Gwen | Dat klinkt als een relaxte welkome tussen stop en… | 17 mrt. '25 |
| Elly | Goede reis en weer heerlijk om mee te genieten!😊 | 16 mrt. '25 |
| Anja en Rein | Fijne tijd! Wij genieten, op afstand, mee!!! | 16 mrt. '25 |
| Astrid | Geniet ervan! En weer super leuk om jullie verhalen… | 16 mrt. '25 |
| Sietske. | Veel plezier, en lekker genieten. | 16 mrt. '25 |
| Sandra | Hele mooie vakantie en leuk dat we weer mogen meegenieten.… | 16 mrt. '25 |
| Rianne en Hans | Weer leuke foto’s. We zijn heel benieuwd hoe jullie… | 16 mrt. '25 |
| Ingrid | Heerlijk zo’n tussenstop en nog maar klein stukje… | 16 mrt. '25 |
| Veronica | Wat een heerlijk begin en wat leuk dat ik mee kan… | 15 mrt. '25 |
| Paula | Het worden mooie weken! Geniet en leuk om weer mee… | 15 mrt. '25 |
| Maarten & Marjolein | Wow, wat heerlijk! Geniet er lekker van samen, wij… | 15 mrt. '25 |
| Mieke | Goede reis naar Sri Lanka en veel plezier daar. | 15 mrt. '25 |
| Durk | Weer een mooi avontuur groetjes | 15 mrt. '25 |
| Klaas Ooms | Veel plezier. Ben benieuwd wat Frank aantreft op Srilanka.… | 15 mrt. '25 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »


- Sipke en froukje: We hebben weer genoten van…
- Sietske.: Heb weer van jullie reis…
- Els Krol: Ja ik weet het. Brrr.
- Frank en Hilda: Best stevige exemplaren hoor...
- Els Krol: met de bek alvast open! Klaar…
Alle reacties »