Reacties

Reacties 101 - 150 van 152

Naam Reactie Datum
Mieke Wat een prachtige belevenissen, hier word ik heel… 23 mrt. '25
Durk Geniet van deze mooie wereld 23 mrt. '25
Durk Weer een mooi avontuur en ook mooie foto geniet er… 22 mrt. '25
Hans en Trien Wow geweldig😍en die rijsttafel😋 22 mrt. '25
Carola Prachtige foto's en zo te lezen erg mooie tijd.… 22 mrt. '25
Els Krol Prachtige foto's. Wat veel mooie dieren bestaan… 21 mrt. '25
Els Krol een lifter? 21 mrt. '25
Els Krol O! die vogel ernaast! 21 mrt. '25
Els Krol ik ben jaloers!!! 21 mrt. '25
Elly Indrukwekkend en heerlijk relaxed zo te lezen. 21 mrt. '25
Sietske. Dus vroeg uit de veren. Dat is de dag meenemen 😉… 21 mrt. '25
Maarten & Marjolein GAAF! 21 mrt. '25
Frank en Hilda Ik ben de spotter, Hilda de fotograaf. 21 mrt. '25
Mieke Wat hebben jullie veel gezien in het wildpark. Geweldige… 21 mrt. '25
Ronald en Ageeth Hele mooie foto's weer, fijne reis zo te lezen.… 21 mrt. '25
Denny Prachtige foto's!!! 21 mrt. '25
Denny Gelukkig heeft Frank ook een mooie camera ;-) 21 mrt. '25
Geartsje Dit is echt genieten. Super 21 mrt. '25
Sietske. Geweldig en mooie foto's, dus lekker warm, dan… 20 mrt. '25
Frank en Hilda Wel hoor, héél groen zelfs. 20 mrt. '25
Frank en Hilda Nee, maar deze zijn ook heel leuk. 20 mrt. '25
Frank en Hilda Grappig hè? 20 mrt. '25
Dita 😍 😍 20 mrt. '25
John Gave foto's hoor. Ik heb nog nooit een vogel… 19 mrt. '25
John Van thuis meegenomen? 19 mrt. '25
John Leuk om jullie avonturen weer te volgen, Frank en… 19 mrt. '25
Jansje Wat een mooie omgeving en wat een mooie foto's,… 19 mrt. '25
Sipke en froukje We genieten weer van de mooie verhalen en foto's… 18 mrt. '25
Geartsje Wat lekker daar , wat hebben jullie het zwaar te verduren… 18 mrt. '25
Hans en Trien Wow wat mooi daaro. GENIETEN😘 18 mrt. '25
Els Krol geen groen zo te zien 18 mrt. '25
Els Krol indrukwekkend! 18 mrt. '25
Mieke Heerlijk om te lezen en geniet maar in alle rust van… 18 mrt. '25
Durk Weer een mooi avontuur maar wel warm zoo te horen… 18 mrt. '25
José Wat een bijzondere reis toch weer en wat bijzonder… 17 mrt. '25
Ronald en Ageeth Leuk, zo'n extra tussenstop. Ook ik ben erg benieuwd… 17 mrt. '25
Gwen Dat klinkt als een relaxte welkome tussen stop en… 17 mrt. '25
Elly Goede reis en weer heerlijk om mee te genieten!😊 16 mrt. '25
Anja en Rein Fijne tijd! Wij genieten, op afstand, mee!!! 16 mrt. '25
Astrid Geniet ervan! En weer super leuk om jullie verhalen… 16 mrt. '25
Sietske. Veel plezier, en lekker genieten. 16 mrt. '25
Sandra Hele mooie vakantie en leuk dat we weer mogen meegenieten.… 16 mrt. '25
Rianne en Hans Weer leuke foto’s. We zijn heel benieuwd hoe jullie… 16 mrt. '25
Ingrid Heerlijk zo’n tussenstop en nog maar klein stukje… 16 mrt. '25
Veronica Wat een heerlijk begin en wat leuk dat ik mee kan… 15 mrt. '25
Paula Het worden mooie weken! Geniet en leuk om weer mee… 15 mrt. '25
Maarten & Marjolein Wow, wat heerlijk! Geniet er lekker van samen, wij… 15 mrt. '25
Mieke Goede reis naar Sri Lanka en veel plezier daar. 15 mrt. '25
Durk Weer een mooi avontuur groetjes 15 mrt. '25
Klaas Ooms Veel plezier. Ben benieuwd wat Frank aantreft op Srilanka.… 15 mrt. '25

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »